محمد بوجاری، خبرنگار در برنامه راس یک: در بسکتبال شاهد این هستیم که افرادی بدون مسئولیت رسمی، با برخی رایزنیها در وزارت ورزش، اقدام به امضای تفاهمنامه با ادارهکل ورزش یک استان برای اجرای برنامههای استعدادیابی کردهاند.اصل استعدادیابی اقدام خوبی است، اما مسئله اینجاست که متولی رسمی هر رشته در کشور فدراسیونها هستند. وقتی خارج از سازوکار فدراسیون و بدون نقشآفرینی آن، چنین برنامههایی اجرا میشود، عملاً وزارت ورزش ناخواسته به بیقانونی دامن میزند. در این ماجرا فدراسیون بسکتبال هیچ نقشی ندارد …