دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۱۶

آغاز فعالیت ادارات گیلان با ۵۰ درصد کارکنان از یکشنبه ۱۷ اسفندماه

 آغاز فعالیت ادارات گیلان با ۵۰ درصد کارکنان از یکشنبه ۱۷ اسفندماه
فعالیت ادارات گیلان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۵۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.