جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۴

رزازی: مجموعه وزارت نیرو در حال تلاش برای مدیریت بهتر وضعیت آب است

 رزازی: مجموعه وزارت نیرو در حال تلاش برای مدیریت بهتر وضعیت آب است
سخنگوی استانداری تهران در نشست خبری: در حال حاضر، کاهش فشار آب در شبکه به‌منظور جلوگیری از هدررفت و به‌منظور توزیع عادلانه آب در مناطق مختلف تهران صورت می‌گیرد. این اقدامات ادامه خواهد داشت تا شبکه آب به ثبات لازم برسد. مجموعه وزارت نیرو در حال تلاش برای مدیریت بهتر وضعیت آب است و توصیه‌های آنها باید به‌طور جدی گرفته شود. هدف این است که از بحران‌های جدی‌تر آب جلوگیری شود و مردم بتوانند به راحتی از آب استفاده کنند.