جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۸

استانداری خراسان رضوی خواستار توقف مصرف مازوت با گوگرد بالا در نیروگاه مشهد شد+فیلم

 استانداری خراسان رضوی خواستار توقف مصرف مازوت با گوگرد بالا در نیروگاه مشهد شد+فیلم
غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی، با اشاره به موقعیت حساس نیروگاه توس در مشهد و تأثیر مستقیم آلایندگی آن بر سلامت شهروندان، اعلام کرد که مقامات استانی به شدت با مصرف مازوت با گوگرد بالا در این نیروگاه مخالف هستند و حاضرند بخشی از خاموشی‌ها را تحمل کنند، به شرطی که سلامت مردم به خطر نیفتد.