پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

فرسودگی ۴۰ دستگاه آمبولانس در زنجان/ استان به ۲۰ آمبولانس جدید نیاز دارد

 فرسودگی ۴۰ دستگاه آمبولانس در زنجان/ استان به ۲۰ آمبولانس جدید نیاز دارد
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به فرسودگی ناوگان آمبولانس‌های استان گفت: از ۱۲۰ دستگاه آمبولانس موجود، تنها ۸۰ دستگاه عملیاتی هستند و مابقی به دلیل فرسودگی و تعمیرات غیرقابل استفاده‌اند. ابراهیم خسروشاهی با بیان اینکه برخی آمبولانس‌ها مربوط به مدل‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۲ هستند، افزود: استان حداقل به ۲۰ دستگاه آمبولانس جدید نیاز دارد.