پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۲/۱۵

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی: ما امسال سفر تفریحی نداشتیم/ سال گذشته با وجود جنگ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر خارجی داشتیم + فیلم

 معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی: ما امسال سفر تفریحی نداشتیم/ سال گذشته با وجود جنگ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر خارجی داشتیم + فیلم
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در گفتگوی تلویزیونی گفت: ما امسال سفر تفریحی نداشتیم، سفر‌ها با هدف رفتن از مکان‌های ناامن به مکان‌های امن انجام شد.