محمدرسول شیخیزاده، نماینده مردم قروه و دهگلان در صحن مجلس: ملت بزرگ ایران از این تریبون شرمندگی خود را ابراز میکنم، از اینکه وزارت جهاد کشاورزی که باید حافظ سفره مردم و امنیت غذایی کشور باشد، با بیتدبیری و غفلتش باعث شده است یک مدیر صنفی جرات کند بگوید «برنج را بریزید در دریا». این جمله نمایانگر مدیریت معیوب، نظارت غایب و سیاستگذاری ناکارآمد است. وقتی مدیریت نباشد، ذخایر شفاف نباشد و انبارها و رانتها کنترل نشود، نتیجهاش بیاحترامی به میلیونها ایرانی خواهد بود که هر روز نگران تامین غذایی خانوادههایشان …