یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۳

گذشت اولیای دم در هرمزگان از قصاص پس از دو سال

 گذشت اولیای دم در هرمزگان از قصاص پس از دو سال
رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه از گذشت اولیای دم یک پرونده قتل پس از دو سال خبرداد و گفت: طی دو سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد و تلاش‌های مستمر دستگاه قضایی و اعضای شورای حل اختلاف، زمینه صلح و سازش میان طرفین فراهم شد.