پژوهشگر حوزه علوم انسانی در گفتگو با SNNTV: دموکراسی الگویی از حکومت است تا مردم دسترسی آزاد به اطلاعات داشته باشند و حقوق بشر مورد احترام باشد.دموس یعنی مجموع انسانهای خودمختار و برابر با هم. انسان غربی امروز از وضعیتی که دارد عاصی است.دموکراسی بر مبنای تفکیک قوا و در اختیار مردم قرار دادن قدرت است.