پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۱۷

استاندار تهران: سهمیه بنزین از ۳۰ به ۲۰ لیتر کاهش یافت / دورکاری ۸۰ درصدی کارمندان

 استاندار تهران: سهمیه بنزین از ۳۰ به ۲۰ لیتر کاهش یافت / دورکاری ۸۰ درصدی کارمندان
استاندار تهران در پی جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران از کاهش سهمیه بنزین به ۲۰ لیتر برای دو یا سه روز آینده و دورکاری ۸۰ درصد کارمندان خبر داد و در پی آلودگی هوای ناشی از آتش‌سوزی انبار نفت و پالایشگاه از مردم خواست که برای تردد در سطح تهران از ماسک استفاده کنند.