جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۱/۰۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش: جنگ زمینی برای دشمن خطرناک‌تر و پرهزینه‌تر خواهد بود

 فرمانده نیروی زمینی ارتش: جنگ زمینی برای دشمن خطرناک‌تر و پرهزینه‌تر خواهد بود
امیر سرتیپ جهانشاهی در بازدید از مرز‌های کشور با بیان اینکه تمامی تحرکات دشمن در مرز‌ها رصد می‌شود و برای هر سناریویی آماده‌ایم، گفت: هر وجب از جغرافیای ایران، با هوشیاری و آمادگی رزمندگان محافظت می‌شود.