پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۰۹

سه ورزشکار پرورش اندام به دلیل دوپینگ چهار سال محروم شدند

 سه ورزشکار پرورش اندام به دلیل دوپینگ چهار سال محروم شدند
اشکان بهاءلو، فرشاد عبادی و حسین فرهنگ، سه ورزشکار رشته پرورش اندام، به‌دلیل مثبت شدن تست دوپینگ و عدم ارائه دفاعیه، با حکم ایران نادو به مدت چهار سال از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.