چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۱۸

سیمایی: دانشجویانی که معدل دکتری بالای 18 دارند نیازی نیست آزمون جامع بدهند / سطح امتحانات جامع دکتری در سطح کارشناسی است

 سیمایی: دانشجویانی که معدل دکتری بالای 18 دارند نیازی نیست آزمون جامع بدهند / سطح امتحانات جامع دکتری در سطح کارشناسی است
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با SNNTV: مدل آزمون جامع دکتری را 60 سال قبل از آمریکا گرفتیم و تغییرش ندادیم. سطح امتحانات جامع دکتری در سطح کارشناسی است. آزمون جامع دکتری قابل جایگزینی می‌کنیم و حذف نمی‌شود. دانشجویانی که معدل دکتری بالای 18 دارند نیازی نیست آزمون جامع بدهند.