پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۶

چهار ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران راهی کاپ آسیا شدند

 چهار ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران راهی کاپ آسیا شدند
کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا از صعود چهار نماینده ایران به رقابت‌های کاپ آسیا خبر داد؛ مسابقاتی معتبر که اسفندماه امسال به میزبانی چین برگزار می‌شود.