سیدرضا میرجعفری، خبرنگار در برنامه «راس یک»:یک سنت حسنه داریم و آن اینکه دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه تکریم مساجد شناخته میشود که به غبارروبی مساجد ختم میگردد.باید باور کنیم که مسجد یک پایگاه اجتماعی و سیاسی مهم در ایران است. در اغتشاشات دی ماه نیز دشمن با هدف قرار دادن مساجد، این موضوع را به ما نشان داد.الان ماه رمضان بهترین فرصت است تا دوباره مردم را به مساجد بکشیم. آقای سید مجید بنیفاطمه ۱۴ شب در مساجدی در تهران که مورد تعرض قرار گرفته یا آتشسوزی کردهاند، حاضر شده و به مناجاتخوانی مشغول …