همافزایی برای مصرف بهینه سوخت/مطالبه استاندار هرمزگان از دستگاههای اجرایی
استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت همکاری و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی، مدیریت مصرف سوخت را نیازمند همافزایی همه بخشها دانست و گفت: ارائه خدمات هوشمند، افزایش شفافیت و جلب مشارکت مردم و جایگاهداران از الزامات تحقق مصرف بهینه سوخت در استان است.