پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۱/۰۲

آیت الله اعرافی در پاسخ به الازهر: چرا کشور مدافع ایران را متجاوز می‌خوانید؟ / آیا نادیده گرفتن جنایت‌های آمریکا و اسرائیل، انصاف است؟

 آیت الله اعرافی در پاسخ به الازهر: چرا کشور مدافع ایران را متجاوز می‌خوانید؟ / آیا نادیده گرفتن جنایت‌های آمریکا و اسرائیل، انصاف است؟
مدیر حوزه‌های علمیه ایران، در نامه‌ای به شیخ الازهر دکتر احمد الطیب، ضمن درخواست بازنگری در بیانیه اخیر این نهاد، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از خود دفاع می‌کند و نادیده گرفتن جنایت‌های آمریکا و اسرائیل علیه مردم ایران را مصادره عدالت و موازین شرعی خواند.