مدیر حوزههای علمیه ایران، در نامهای به شیخ الازهر دکتر احمد الطیب، ضمن درخواست بازنگری در بیانیه اخیر این نهاد، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از خود دفاع میکند و نادیده گرفتن جنایتهای آمریکا و اسرائیل علیه مردم ایران را مصادره عدالت و موازین شرعی خواند.