پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۱

امام جمعه اردبیل: با ادامه سلطنت پهلوی کسی برای ما رئیس می‌شد که ناموسش در آغوش شخص آمریکایی است

 امام جمعه اردبیل: با ادامه سلطنت پهلوی کسی برای ما رئیس می‌شد که ناموسش در آغوش شخص آمریکایی است
آیت الله عاملی با مقایسه اقتدار جهانی مقام معظم رهبری با ذلت دوران پهلوی تصریح کرد: در صورت ادامه سلطنت، امروز کسانی حاکم بودند که علاوه بر چوب حراج زدن به خاک ایران، ناموسشان در آغوش بیگانگان بود و اکنون نیز با بی‌شرمی از آمریکا تمنای حمله نظامی به کشور و کشتار هم‌وطنانشان را دارند.