انتقال آب شرب پایدار به دهستان سفیدآبه شهرستان نیمروز در ایستگاه پایانی
طرح انتقال آب آشامیدنی به دهستان سفیدآبه شهرستان نیمروز، که سالها بهعنوان یکی از مطالبات و دغدغههای اصلی ساکنان این منطقه مرزی مطرح بوده است، به گفته فرمانداری شهرستان نیمروز میتواند همزمان با دهه فجر امسال وارد فاز بهرهبرداری شود.