پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۳

رئیس سازمان بهزیستی کشور: با تشکیل میز مشترک با خیرین و کارآفرینان، گره‌های مزمن را پیگیری و باز کردیم

 رئیس سازمان بهزیستی کشور: با تشکیل میز مشترک با خیرین و کارآفرینان، گره‌های مزمن را پیگیری و باز کردیم
سید جواد حسینی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری:مؤسسات بزرگ، خیرین و کارآفرینان به‌درستی از ما مطالبه می‌کنند که برخی موانع را از پیشِ پایشان برداریم و ما این مطالبه مزمن را پذیرفته‌ایم.به این جمع‌بندی رسیدیم که بخشی از این خواسته‌ها در توان مستقیم سازمان نیست و نیاز به پیگیری در سطوح بالاتر دارد.میزی از بزرگان مؤسسات، خیرین و کارآفرینان با مسئولیت خودشان و با پشتیبانی ما تشکیل دادیم تا مسائل و راه‌حل‌ها را به‌صورت منظم طرح و پیگیری کنند.آن بخش از راه‌حل‌ها که در اختیار سازمان است اجرا می‌کنیم …