علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مراسم افتتاح موزه ملی کشتی همزمان با سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی: سال ۷۷ که موزه افتتاح شد، حاجآقا طالقانی مدالهای قهرمانان را جمعآوری کرده و در ویترینها قرار داده بود. همه قهرمانان حضور داشتند و مدالها در معرض دید مردم بود.اما در سال ۹۸، وقتی فدراسیون را تحویل گرفتم، حتی یک مدال جهانی یا المپیکی در مجموعه باقی نمانده بود. همه مدالها دزدیده شده بودند. اینهمه مدال قهرمانان جهان و المپیک معلوم نیست کجا رفته است.از مدالهای تختی گرفته تا دیگر قهرمانان، هیچکدام …