پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۲۲

نماینده کرمان و راور: دشمن از در میدان ماندن مردم عصبانی می‌شود

 نماینده کرمان و راور: دشمن از در میدان ماندن مردم عصبانی می‌شود
نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در میدان بمانید، امروز جبهه مردمی در میدان است و ان شاءالله دشمن سرکوب می‌شود. دشمن از در میدان ماندن مردم عصبانی می‌شوند و این خود یک عمل صالح است.