قطع گاز ۴۲ هزار ویلا در مازندران موجب صرفهجویی ۲۰۰ هزار مترمکعبی روزانه شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از قطع گاز ۴۲ هزار ویلا و واحدهای تجاری خالی از سکنه در این استان خبر داد و گفت: این اقدام موجب صرفهجویی ۲۰۰ هزار مترمکعب گاز در روز شده است. مازندران سال گذشته رتبه نخست کاهش مصرف گاز کشور را کسب کرد.