پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۱۱

قطع گاز ۴۲ هزار ویلا در مازندران موجب صرفه‌جویی ۲۰۰ هزار مترمکعبی روزانه شد

 قطع گاز ۴۲ هزار ویلا در مازندران موجب صرفه‌جویی ۲۰۰ هزار مترمکعبی روزانه شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از قطع گاز ۴۲ هزار ویلا و واحدهای تجاری خالی از سکنه در این استان خبر داد و گفت: این اقدام موجب صرفه‌جویی ۲۰۰ هزار مترمکعب گاز در روز شده است. مازندران سال گذشته رتبه نخست کاهش مصرف گاز کشور را کسب کرد.