پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۶

استاد دانشگاه فردوسی مشهد: باید برای گفتگو با دانشجویان تلاش کنیم / امیدوارم بتوانیم فریب خوردگان را هدایت کنیم

 استاد دانشگاه فردوسی مشهد: باید برای گفتگو با دانشجویان تلاش کنیم / امیدوارم بتوانیم فریب خوردگان را هدایت کنیم
محمود سعیدی رضوانی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد:مردم در 22 دی ماه به میدان آمدند و آب پاکی را به دست دشمن ریختند.دشمن از فضای دانشگاه‌ها استفاده کرد و در آموزش حضوری این مسائل در چند روز اخیر اتفاقات افتاددانشجویان پاک ما در دانشگاه‌های مختلف از این حرکت جلوگیری کردند.کسانی که معترض هم هستند را از خودمان می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم باب گفتگو را باز کنیم.