نهم اسفند ماه بود که دشمن خبیث برای دومین بار در سال جاری به خاک ایران حملهور شد و رهبری معظم انقلاب و جمعی از فرماندهان نظامی ما را به شهادت رساند. دشمن دندانتیز کرده بود که خیابانها را با جاسوسانش در اختیار بگیرد، اما مردم در صحنه حاضر شدند و خیابانها را به صحنه حمایت از نیروهای مسلح و برپایی سوگ حماسی تبدیل کردند. اکنون نیز خیابانها صحنه بیعت مردمی با سومین رهبر انقلاب، حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنهای شده است.