پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۱۴

وزارت اطلاعات: هرکس از اماکن حساس فیلم گرفت به وزارت اطلاعات گزارش کنید

 وزارت اطلاعات: هرکس از اماکن حساس فیلم گرفت به وزارت اطلاعات گزارش کنید
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در صورتیکه فردی نسبت به تهیه عکس یا فیلم از اماکن حساس یا ساختمان‌ها و محل‌های آسیب دیده اقدام نماید، همچنین به ثبت موقعیت مراکز با دستگاه GPS و یا تلفن همراه و علامت گذاری مکان‌ها بپردازد میتواند عامل دشمن آمریکایی - صهیونی باشد.