تذکر مسالمت آمیز اهل بازار به دولت کاملاً به جا و حق آنهاست
امام جمعه اردبیل گفت: تذکر مسالمت آمیز اهل بازار به دولت محترم کاملاً به جا و حق آنهاست و اقتضاء میکند که دولتمردان تلاش خود را مضاعف کنند آنها دقیقاً همان مطلب را گفتهاند که ما بارها در خطبهها گفتهایم و میگوییم.