رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر قم گفت: افزایش کرایه اتوبوس که مصوبه آن مربوط به ماههای گذشته است، قرار بود از ابتدای سال اجرا نشود، اما به علت ناهماهنگی صورتگرفته این اتفاق افتاد و اکنون در حال رایزنی با شهردار برای اتخاذ تصمیمی مناسب و اصلاح این روند هستیم.