پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۲

وزارت آموزش‌وپرورش باید در قبال ذهن و تربیت دانش‌آموزانی که به امانت در مدارس حضور دارند، پاسخگو باشد

 وزارت آموزش‌وپرورش باید در قبال ذهن و تربیت دانش‌آموزانی که به امانت در مدارس حضور دارند، پاسخگو باشد
مهدی عندلیب، خبرنگار، در برنامه «راس یک»:وزارت آموزش‌وپرورش به‌عنوان متولی اصلی تعلیم و تربیت کشور، موظف است درباره معیارهای گزینش معلمانی که قرار است امانتِ فرزندانمان به آن‌ها سپرده شود، شفاف و پاسخگو باشد.این پرسش مطرح است که ملاک انتخاب این معلمان چیست و چرا باید رفتار تعداد محدودی از افراد، وجهه و اعتبار قشر شریف و زحمتکش معلمان را خدشه‌دار کند؟