پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۰

نعمت زاده: با رباط صلیبی پاره به قهرمانی آسیا رفتم؛ فقط می‌خواستم دل مردم را شاد کنم

 نعمت زاده: با رباط صلیبی پاره به قهرمانی آسیا رفتم؛ فقط می‌خواستم دل مردم را شاد کنم
عضو تیم ملی تکواندو بانوان در جمع خبرنگاران:طلای جهان را در دو ثانیه از دست دادم؛ امیدوارم با دعای مردم قوی‌تر برگردم.با رباط صلیبی پاره به قهرمانی آسیا رفتم؛ فقط می‌خواستم دل مردم را شاد کنم.هفته آینده جراحی می‌شوم؛ از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند.