رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه در گفتوگو با SNNTV: دولت آییننامههایی تصویب کرده که شرکتهای کارور برق و گاز را وارد حوزه صرفهجویی میکند. مدل کارور به جای مداخله مستقیم دولت، از ظرفیت شرکتهای تخصصی استفاده میکند. این شرکتها با مشترکین برای کاهش مصرف انرژی وارد مذاکره و همکاری میشوند. تعویض تجهیزات و ارائه مشوقها از ابزارهای کاهش مصرف در این مدل است. هر مقدار صرفهجویی انجام شود به خود شرکت کارور داده میشود. شرکتهای کارور میتوانند صرفهجویی را به صنایع نیازمند انرژی بفروشند. …