پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۱۹

ایستادگی در سرمای زمستان؛ بیعت گرم و پرشور مردم اقلید با نائب امام زمان (عج) +فیلم

 ایستادگی در سرمای زمستان؛ بیعت گرم و پرشور مردم اقلید با نائب امام زمان (عج) +فیلم
با وجود سرمای شدید زمستانی و هوای برفی شهرستان اقلید، عشق و ارادت مردم این دیار به ولایت فقیه سرد شد. شب گذشته، هزاران شهروند اقلیدی با حضور در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر، در حالی که از سرمای زمستان می‌لرزیدند، اما قلب‌هایشان از اشتیاق به دیدار رهبر می‌سوخت، با سردادن شعار‌های حماسی، بیعت خود را با نائب امام زمان (عج) و سومین رهبر انقلاب اسلامی تجدید کردند.