پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۱۰

معاون درمان وزارت بهداشت: ۱۵۰ نفر از مصدومان وقایع اخیر همچنان در آی‌سی‌یو بستری هستند

 معاون درمان وزارت بهداشت: ۱۵۰ نفر از مصدومان وقایع اخیر همچنان در آی‌سی‌یو بستری هستند
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدیدهای میدانی خود از چند بیمارستان تهران در جریان حوادث اخیر کشور، از تلاش شبانه‌روزی کادر سلامت برای رسیدگی به مجروحان قدردانی و گفت: ۱۵۰ نفر از مصدومان وقایع اخیر همچنان در آی‌سی‌یو بستری هستند.