پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۱

نشست دیپلماسی ورزشی در سفارت اروگوئه/ استقلال در مسیر همکاری‌های بین‌المللی + عکس

 نشست دیپلماسی ورزشی در سفارت اروگوئه/ استقلال در مسیر همکاری‌های بین‌المللی + عکس
در نشستی به ابتکار سفیر اروگوئه در تهران و با هماهنگی وزارت ورزش، جمعی از سفرای کشورهای آمریکای‌جنوبی، مسئولان فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه استقلال گرد هم آمدند تا درباره گسترش همکاری‌های ورزشی و فرهنگی گفت‌وگو کنند.