پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۵

نماینده بندرعباس خواستار توقف تعدیل نیرو در برخی دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی شد

 نماینده بندرعباس خواستار توقف تعدیل نیرو در برخی دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی شد
نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بوموسی و خمیر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعدیل و اخراج کارگران در برخی دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان، خواستار توقف این روند شد و تأکید کرد که در شرایط ویژه کنونی، مدیران باید به جای کاهش نیرو از راهکارهایی مانند اجرای شیفت‌های کاری چرخشی برای حفظ اشتغال و معیشت خانواده‌ها استفاده کنند.