پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۱۰

از اوج گیشه تا غیبت در فجر ۴۴؛ چرا فقط یک انیمیشن به جشنواره رسید؟

 از اوج گیشه تا غیبت در فجر ۴۴؛ چرا فقط یک انیمیشن به جشنواره رسید؟
در حالی که انیمیشن‌های ایرانی طی سال‌های اخیر با فروش بالا در گیشه و موفقیت‌های بین‌المللی به یکی از جریان‌های مؤثر سینمای ایران، به‌ویژه در حوزه کودک و نوجوان تبدیل شده‌اند، چهل و چهارمین جشنواره فیلم فجر تنها با یک انیمیشن و آن هم در بخش غیررقابتی برگزار می‌شود.