پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۷

پزشکیان: رژیم صهونیستی می‌گوید ایران مرکز شرارت است! ما تروریسم هستیم؟ ما آدم می‌کشیم؟

 پزشکیان: رژیم صهونیستی می‌گوید ایران مرکز شرارت است! ما تروریسم هستیم؟ ما آدم می‌کشیم؟
رئیس جمهور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران:ما که جانباختگان حوادث خود را با کد ملی اعلام کردیم . بسیاری شهید داشتیم. بیش از 350 مسجد را به آتش کشیدند!کسی که اعتراض می‌کند، مسجد را به آتش میکشد؟!از اتفاقی که برای مردمان افتاد از عمق جان ناراحتیم.