پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۱

نماینده مردم جیرفت خواستار توجه ویژه دولت به مناطق محروم جنوب کرمان شد

 نماینده مردم جیرفت خواستار توجه ویژه دولت به مناطق محروم جنوب کرمان شد
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عمق محرومیت جنوب کرمان با وجود ظرفیت‌های بالا در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و معادن قابل توجه است.