رئیسکل دادگستری هرمزگان با افشای دریافت میلیونها لیتر سوخت توسط برخی مزارع فاقد تولید، نسبت به سوءاستفادههای گسترده از سهمیههای دولتی در صنعت پرورش میگو هشدار داد و تأکید کرد بخشی از این سوختها سر از بازار قاچاق و جادهها درآورده و امنیت مردم را تهدید کرده است.