سید عباس صالحی در آیین رونمایی و اجرای سمفونی «ایرانمرد» به منظور گرامیداشت شهید سردار سلیمانی: این دستخط با صفا و خلوص نگاشته شده و انسان را بهشدت تحت تأثیر قرار میدهد. این دستخط مربوط به زمانی است که حاج قاسم در جریان حضور در بوکمال، وارد خانهای شده بود که ساکنان آن مهاجرت کرده بودند یا حضور نداشتند. او پس از استفاده موقت از خانه، یادداشتی برای صاحبخانه میگذارد.در این یادداشت، حاج قاسم مینویسد:«اولاً از شما عذر میخواهم و امیدوارم عذر مرا بپذیرید که از خانهی شما بدون اجازه استفاده کردم. …