ورود ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی به مدار برق چهارمحال و بختیاری تا پایان فصل پیک
مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان فصل پیک سال جاری ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان وارد مدار خواهد شد و این ظرفیت در افزایش پایداری شبکه و کاهش ناترازی برق مؤثر می باشد.