جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۲/۱۵

اتوبوس و مترو تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت رایگان می باشد

 اتوبوس و مترو تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت رایگان می باشد
رئیس شورای شهر تهران گفت: در چهارصد و هشتمین جلسه شورا، مصوب شد که به منظور تسهیل عبور و مرور شهری برای شهروندان تهرانی در شرایط فعلی، استفاده از اتوبوس و مترو تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت رایگان باشد.