پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عزیزی:تیم ملی تنیس و پدل در مسابقات ناگویا حضور خواهند داشت/ هدف ما درخشش در ناگویا و دیویس کاپ است

 عزیزی:تیم ملی تنیس و پدل در مسابقات ناگویا حضور خواهند داشت/ هدف ما درخشش در ناگویا و دیویس کاپ است
رییس فدراسیون تنیس بیان کرد: هدف ما درخشش در مسابقات ناگویا و دیویس کاپ است و انشاالله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد رشد خوبی در خانواده تنیس و پدل کشورمان باشیم.