پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

هشدار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره افزایش عقرب‌گزیدگی در فصل گرم

 هشدار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره افزایش عقرب‌گزیدگی در فصل گرم
مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به افزایش فعالیت عقرب‌ها هم‌زمان با گرم شدن هوا در استان هشدار داد.