پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۳

دادستان گرگان: با سوءاستفاده از امکانات دولتی در انتخابات برخورد می‌شود

 دادستان گرگان: با سوءاستفاده از امکانات دولتی در انتخابات برخورد می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان، در جلسه پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی با تأکید بر رویکرد نظارتی و پیشگیرانه دادستانی، اعلام کرد: هرگونه سوءاستفاده از اموال و امکانات دولتی در ایام انتخابات تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.