نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با SNNTV:صحن علنی فیزیکی مجلس با دستور شورای عالی امنیت ملی برقرار نیست.نماینده مجلسی میشناسم که ساعت یک نصف شب در میدان نامههای مردم را امضا میکنم.جلسه کمیسیونها بیشتر از ایام فیزیکی است و ما ده ها جلسه داشتیم.صدای وزرا در آمد و میگوید بگذارید ما کار کنیم.