پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

ایلام در مسیر صرفه‌جویی انرژی؛ نظارت بر مصرف سوخت صنایع و کشاورزی تشدید می‌شود

 ایلام در مسیر صرفه‌جویی انرژی؛ نظارت بر مصرف سوخت صنایع و کشاورزی تشدید می‌شود
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در بخش‌های مختلف، از اجرای برنامه‌های نظارتی برای کنترل مصرف سوخت در صنایع و بخش کشاورزی خبر داد و گفت: همراهی همه دستگاه‌ها و مصرف‌کنندگان برای حفظ پایداری تأمین انرژی ضروری است