پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۰

شاه نشین: در سال اول حضور استقلال در هندبال کار بزرگی کردیم / برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا برنامه ریزی می‌کنیم

 شاه نشین: در سال اول حضور استقلال در هندبال کار بزرگی کردیم / برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا برنامه ریزی می‌کنیم
حمید صادق‌شاه‌نشین، سرمربی تیم هندبال استقلال کازرون، پس از کسب عنوان قهرمانی در سی و هشتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان در خصوص شرایط این تیم در فصلی که گذشت صحبت کرد.