پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۱

نماینده مردم جیرفت: ۸۰۰ خانوار عشایری در جنوب کرمان فاقد آب آشامیدنی سالم هستند

 نماینده مردم جیرفت: ۸۰۰ خانوار عشایری در جنوب کرمان فاقد آب آشامیدنی سالم هستند
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه عشایر شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از ۶۵۰۰ خانوار، نزدیک به ۲۰۰۰ خانوار فاقد برق و حدود ۸۰۰ خانوار فاقد آب آشامیدنی سالم هستند.