پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۳

دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ارتقای بهره‌وری سازمان‌ها پویش ملی راه‌اندازی کرد

 دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ارتقای بهره‌وری سازمان‌ها پویش ملی راه‌اندازی کرد
رئیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر از آغاز «پویش هم‌افزایی دانش و همفکری در مسیر توسعه» بعنوان حرکتی نمادین در کشور و با همکاری و نظارت مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه خبر داد.